Новина: Marketing & Brand Management
(Категория: Предстоящи обучения)
Публикувано от admin
петък, 15 юли 2016г.

Започнете летния сезон освежени от съвременните маркетингови тенденции!
Разберете какви стратегии използват големите пазарни брандове, за да станат световно известни!
И не на последно място- намерете нови приятели, с които да обмените опит и знания в процеса си на квалификация.

Обучението е подходящо за:
• начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област
• служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
• служители, решили да сменят отдела, в който работят;
• специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
• служители от различни нива, отговорни за разпространяване и утвърждаване на търговска марка.




Програма на обучението:

1. Основни характеристики на мркетинга
Предоставя се дефиниция на понятието; разглеждат стратегическия и оперативен
маркетинг, дава се информация за основните концепции и взаимообвързаността между потребностите и предлагането; разглежда се функционалното значение на пазарната ориентация.

2. Разбиране нa поведението на консуматорите
Разглеждат се моделите потребителско поведение и факторите, влияещи върху процеса
на покупка; видове пазарно поведение; фази на покупко- продажбения процес.

3. Установяване на пазарни сегменти и избор на целеви пазари
Дефиниция и критерии на пазарното сегментиране; сегментен профил на клиента;
определяне на целеви пазари. Методи за позициониране и възможностите за диференциране.

4. Проучване на пазара като информационен източник
Анализират се задачите на пазарното проучване и неговите видове, методи на
прилагане; разглеждат се процесът на проучване на пазарната средa и неговите фази. Проследяват се социо-културните зависимости и тенденции.

5. Инструменти на маркетинга
Стокова и асортиментна политика; жизнен цикъл на стоките; видове стокова политика.
Марката като възможност за диференциране.

6. Политика на договарянето
Ценова политика и нейните възможности; особени мерки при прилагането на ценовата
покитика. Кондиционна политика; финансиране на пласмента.

7. Дистрибуционна политика
Организация на пласмента; директен и индиректен пласмент; франчайзинг.

8. Комуникационна политика
Рекламата като метод на продажба- цели, обекти, бюджет; Sales Promotions; Personal
Selling; Маркетингов микс;

9. Управление на услугите
Особености при управлението на услугите; Оценка на качеството;

10. Маркетингов план
Елементи на маркетинговия план; пазарни анализи; Стратегии на маркетинговия микс;
Маркетингови резултати.

За въпроси и заявки за участие: + 359 888 00 69 60; office@1bc.bg


Новина от 1st Business Certificate | Обучения, семинари, тренинги
( http://1bc.bg/news.php?extend.149 )