Преди 10 години отделът по човешки ресурси традиционно се свързваше с подготвяне на заплатите и различни служебни бележки, издавани за нуждите на служителите.
В наше време обаче пoзицията на HR специалиста се превърна в ключова за повечето компании.

От вечното търсене на ПОДХОДЯЩИЯ кандидат до участие в бизнес развитието на фирмата, HR-ите са натоварени с дългосрочното планиране и прогнозиране на процесите в повечето бизнес среди.

Започнете летния сезон освежени от съвременните маркетингови тенденции!
Разберете какви стратегии използват големите пазарни брандове, за да станат световно известни!
И не на последно място- намерете нови приятели, с които да обмените опит и знания в процеса си на квалификация.

Обучението е подходящо за:
• начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област
• служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
• служители, решили да сменят отдела, в който работят;
• специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
• служители от различни нива, отговорни за разпространяване и утвърждаване на търговска марка.


Планирахте ли вече лятната отпуска?
Какво ще кажете да отделите един уикенд от нея само за себе си, за да се запознаете с нови хора, да изпиете по чаша кафе (или няколко :) и да сертифицирате международно новите знания, които ще придобиете!
За традиционния летен уикенд по HR Management 1st Business Certificate Ви е подготвил приятелска атмосфера и достатъчно квалифицирана подготовка, за да бъдете няколко крачки по-близо до сбъдване на мечтите си!

Повече информация, както и подробна програма, можете да получите на office@1bc.bg или на тел:+ 359 888 00 69 60.
Започват записванията за второто за 2018г. издание на интензивното обучение по Маркетинг и бранд мениджмънт! След прекрасните отзиви от провелия се през февруари модул, с радост Ви каним да се присъедините към международно сертифицирание курисити на 1st Business Certificate!
Бонус дати за пролетното обучение на 1ВС- HR Management!
След празничните дни с удоволствие приветстваме всички желаещи да се включат в пролетното предложение на курса "Управление на човешки ресурси".

Притежавате ли свой собствен бизнес? Или пък сте от хилядите навън, които от години планират да основат фирма? Безспорно е много приятно сам да си бъдеш шеф! Но всяка самостоятелност върви ръка за ръка със своите отговорности.
Редица собственици стартират бизнес и не след дълго разбират, че им липсват знания и умения, за да бъде предприятието им стабилно и печелившо.
Ефективното управление на човешките ресурси е способно да осигури изграждането на добра структурна организация, предоставяйки отговор на бизнес изискванията на деня.
В тази връзка на преден план излиза способността за управление на най-ценния ресурс- служителите.
Съществуват няколко функции в HR отдела, като специалистите могат да бъдат концентрирани в една или няколко от тях. В малките по размери предприятия не винаги има отделен служител, който да отговаря за персонала. При подобен варинат можем да постигнем добра ефективност в процесите, аутсорсвайки към външна компания.
Представяме Ви няколко ключови роли на служителя, отговорен за персонала на организацията. Или с други друми ще се опитаме да отговорим на вечния въпрос, какво прави HR-ът по цял ден :)
Скъпи приятели на HR обучението, от 1st Business Certificate Bulgaria с радост обявяваме, че възможността да се включите в пролетното обучение по Човешки ресурси, е вече активна!
За 1st Business Certificate радост да приветства новия преподавател по "Маркетинг и бранд мениджмънт"- гл.ас.Елена Костадинова.
Сигурно няма човек, който към днешна дата да не се е сблъсквал с досадните pop-up реклами. Колкото и да са досадни обаче трябва да признаем, че всеки от нас вече е свикнал да получава информация през всевъзможни маркетингови канали. Обменяме данни, идеи, мнения, възможности, информирайки себе си и другите с все по-динамични темпове. Имайки предвид реалността, в която живеем, всички ние неофициално можем да се наречем маркетолози.
Повечето от нас ежедневно продават нещо: стоки, услуги, идеи, проекти, бранда, за който работят и необходимостта от маркетингови познания и изграждане на успешни стратегии изведнъж се оказва не просто задължение на определен отдел във фирмата. Защото кой би се отказал от още малко умения в професионалния си инструментариум, за да завоюва мечтаната работна позиция или да получи така желаното увеличение на заплатата?


Отиди на страница  1 2 3 4 5 6 7 8