След горещите летни месеци, с удоволствие приветстваме всички желаещи да се включат в есенното предложение на интензивен курс по "Управление на човешки ресурси", който ще се проведе на 05.10 – 06.10.2019.

Защо е толкова е толкова ценно и предпочитано обучението ни по "Управление на човешките ресурси"?

• защото е насочено към хора без опит, които желаят да изградят кариера в областта на ЧР;
• защото даваме знания и умения, които са практични и надграждащи;
• защото издаваме признат международен сертификат;
• защото вярваме, че вашият личен успех е нашата мисия.

Заповядайте и Вие, за да разберете как да развиете вашия персонал от потенциални до ключови служители за Вашата организация. Ще научите какви подходи да използвате за оценка на изпълнението на Вашите служители. Също така, ще се запознаете с различни концепции за управлението и лидерството. Последните се явяват значими фактори, които съдействат за повишаване на мотивацията сред служителите, както и тяхната удовлетвореност, привързаност и ангажираност към организацията.

Информация за подробна програма, както и заявки за участие, можете да направите на тел: + 359 888 00 69 60 или на имейл: office@1bc.bg.
Наемането и задържането са двете страни на една и съща монета. Те се допълват взаимно и ако и двете се правят както трябва, създават онова, от което отчаяно се нуждае всяка компания: първокачествен човешки капитал. Именно затова в тази статия ще насочим фокуса на вниманието ви към процеса по задържане на добрите служители.

Какво може да направят мениджърите или HR специалистите, за да запазят колкото се може повече добрите служители?

• Подгответе хората за добър старт – подготвянето на хората за добър старт започва с наемането на служители, които са подходящи за работата, и гарантирането, че те са наясно както с организационната култура, така и с конкретните детайли на тяхната длъжност. Добрият старт започва и с ориентацията на новозаетите, която ги кара да се чувстват добре дошли и част от групата.

• Създайте страхотна среда, но с ръководители, които хората уважават – много специалисти в областта на HR приемат, че политиката на организацията и организационната култура определят работната среда. Това е така, но до определена степен, защото всяка организация има отдели, дивизии и дирекции, в които има различна субкултури много често определяни от ръководителите или формалните лидери в тях.
В този смисъл лошите ръководители не са способни да създадат страхотна среда независимо от общите корпоративни политики и атмосфера. Сами можете да си спомните колко отблъснати и ядосани сте се чувствали от ваш ръководител, който често изпада в гневни избухвания, остро ви е критикувал или дори си е позволявал цинично отношение. Със сигурност може да приемем, че подобна „отровна“ среда действа демотивиращо и отблъскващо за служителите, а от там и за по-високо текучество на кадрите.
Именно затова е по-добре да замените лошите мениджъри и ръководители, отколкото да замествате безкраен поток от служители. В дългосрочна перспектива ще бъде много по-ефективно за вашата организация.

• Споделяйте информация – свободното разпространяване на информация за бизнеса, стратегиите и плановете на компанията показва на служителите, че им се доверявате. Това е важен елемент от сближаване на организацията с нейните служители, защото те ще се чувства важни партньори, както и че уважавате способността им да разбират и допринасят за бизнеса като цяло.

• Дайте на хората толкова автономия, с колкото могат да се справят – много хора обичат да работят самостоятелно. Затова е важно да им дадете необходимата автономия, като това ще ги накара да се чувстват удовлетворени, а и ще улесните работата на мениджмънта. Така, ако считате, че екипа ви е достатъчно зрял и сплотен, може да го оставите да работи самостоятелно със задачата да изследва нови пазари, бизнес идеи или проблем. Може да се останете приятно изненадани колко творчески и иновативно ще подходи този екип със свободата си.

• Предизвиквайте хората си – повечето служители - особено онези, които искате да задържите - се наслаждават на предизвикателството и чувството, че им се доверяват, като им дадат по-големи отговорности, отколкото имат право да очакват. Затова предизвиквайте служителите, които най-силно искате да задържите, като им позволявате да използват знанията, уменията и способностите, които притежават, и им осигурите надеждна подкрепа, за да успеят.

• Бъдете гъвкави – множество изследвания показват, че виртуалните екипи, гъвкавото работно време и работата от вкъщи са ефективни фактори за повишаване на процента задържани кадри. Разбира се, не всеки мениджър има властта да създава изцяло нови трудови условия, но може да се позволи известна гъвкавост намясто, давайки възможност на служителите да преустроят работата си и да я съчетаят с лични ангажименти.

• Проектирайте работните места, за да насърчите задържането – нищо не е толкова пагубно за „таланта“ на служителя, колкото работа, която е повтаряща се, изолирана, недостатъчно предизвикателна или скучна. Следователно, ако наблюдавате неприемливо високо текучество в критична длъжностна категория, внимателно се вгледайте в това, което искате от служителите на конкретното работно място да правят всеки ден. Възможно е да успеете да преодолеете този проблем чрез препроектиране на работата: добавяне на разнообразие в монотонна работа, ангажиране на изолирани служители в екипни проекти, повишаване на предизвикателството и т.н.

• Бъдете ориентирани към задържането – не забравяйте, че част от вашата отговорност като мениджъри или HR специалисти е да гарантирате попълването на одел/дирекция с правилния персонал. Задържането на добрите и отлични служители е част от тази работа. Затова следете как се управляват хората и как се разпределя потокът на работата.

Ако все още сте млад специалист в HR отдела или сте решили да изградите професионалната си кариера в тази област, научете за възможностите на сертифицирания бизнес модул на 1st Business Certificate по „Управление на човешки ресурси“. За повече информация и пълна програма можете да получите на тел: 0888 00 69 60, имейл: office@1bc.bg или на нашия уеб сайт: www.1bc.bg.
Здравейте, приятели и колеги,

След края на последното обучение по "Управление на човешките ресурси" на 1st Business Certificate и множеството запитвания от Вас за новия курс, искаме да Ви съобщим, че следващите дати ще бъдат през юли месец (13 - 14.07.2019 г.).

Защо е толкова е толкова ценно и предпочитано обучението ни по "Управление на човешките ресурси"?

• защото е насочено към хора без опит, които желаят да изградят кариера в областта на ЧР;
• защото даваме знания и умения, които са практични и надграждащи;
• защото издаваме признат международен сертификат;
• защото вярваме, че вашия личен успех е нашата мисия.

Заповядайте и Вие, за да разберете как да развиете вашия персонал от потенциални до ключови служители за Вашата организация. Ще научите какви подходи да използвате за оценка на изпълнението на Вашите служители. Също така, ще се запознаете с различни концепции за управлението и лидерството. Последните се явяват значими фактори, които съдействат за повишаване на мотивацията сред служителите, както и тяхната удовлетвореност, привързаност и ангажираност към организацията.

Информация за подробна програма, както и заявки за участие, можете да направите на тел: + 359 888 00 69 60 или на имейл: office@1bc.bg.
С радост Ви каним да се присъедините към обучението ни по "Маркетинг и бранд мениджмънт" на 1st Business Certificate!

В този модул ще научите за основите на маркетинга и неговите фундаментални концепции. Ще имате възможнот да научите как да насочвате клиентите си и кои фактори влияят върху тяхното поведение. В процеса на обучение ще разберете как да достигнете до определени целеви групи и как вашите продукти да ги привлекат и задържат. В този контекст ще усвоите практически умения: как да сегментирате един пазар; да дефинирате пазара чрез специфични характеристики; как една компания може да диференцира продуктите си от конкуренцията си и др.


Основната ценност на този модул е обучението на участниците за маркетинговия микс.

Как да създадете уникален продукт?
Коя цена желае да платят вашите клиенти?
Кои канали за разпространяване работят най-добре за вашия продукт или услуга?
Как да разкриете уникалността на вашия продукт или услуга на потенциални клиенти?
Кои комуникационни инструменти са най-ефективни?

На всички тези въпроси ще бъде отговорено в този модул чрез практически задачи и инструменти. И накрая, но не на последно място, всеки урок ще бъде обсъден от Вас с наш експерт в областта на маркетинга.


За повече информация и пълна програма може да се свържете с нас на мобилен номер 0888 006 960 или да ни пишете на office@1bc.bg.

Очакваме Ви!
Готови ли сте за новото ни обучение насочено към всички, желаещи да навлязат в областта на човешките ресурси.
Международно сертифицираната програма на 1st Business Certificate представлява съвременен метод за квалификация, насочен към потребностите на актуалната бизнес среда.
Заповядайте, за да разберете как най-успешно да подбирате, обучавате и управлявате Вашите служители, така че да ги превърнете в ключов фактор за успеха на компанията.

Очакват Ви:

• висок стандарт на обучение, съобразен с условията на Международната мрежа за бизнес образование (IBEN)
• специално подбрани теми
• интерактивни и практически насочени теми
• множество казуси
• възможност за събеседване и обмяна на опит
• международен сертификат за завършено обучение

Заявете своето място до 03/05/2019 г. и вземете 10% отстъпка от стойността на обучението!

Свържете се с нас, за да разберете каква е пълната програма и възможността да вземете участие, на моб. номер 0888/ 006 960 или като ни пишете на office@1bc.bg.
С радост обявяваме датите за традиционното прoлетно обучение по HR на 1st Business Certificate!
За посрещане на най-свежия от всички сезони сме подготвили съвременни и полезни техники, с които лесно да откривате подходящите служители за всяка позиция!
От 2019г екипът ни с радост обявява нов присъствен уикенд модул „Финансов мениджмънт и инвестиции“. В рамките на сертифицирания двудневен семинар участниците ще се запознаят с:

- Видовете инвестиционни решения;
- Източници на финансиране;
- Финансово планиране и финансови показатели;
- Лизинг, кредит, овърдраф;
- Рискове, свързани с кредитирането.

Придържайки се към високия стандарт на преподаване, имаме удоволствието да си сътрудничим с утвърден професионалист в изграждането на финансови и застрахователни решения за частни и корпоративни клиенти.
Всеки завършил програмата получава международен сертификат, лицензиран от OEEC и TUV Austria.

За повече информация относно планираното обучение, програма и заявки за участие:+ 359 888 00 69 60; office@1bc.bg
За всички желаещи кариера в направление Човешки ресурси, както и за нашите скъпи колеги, вече реализирани в бранша, обявяваме първото за 2019 година събитие по “Мениджмънт на човешките ресурси“.

В студения месец януари Ви предлагаме ползотворен уикенд, през който да засегнем едни от най-дискутираните и винаги актуални теми като:

- Съставяне на критерии за подбор на персонал;
- Методи за набиране на нови служители;
- Способи за допълнителна квалификация на служителите;
- Видове управленски стилове и мениджмънт на персонала;
- Регулярна оценка на екипа;
- HR отделът като медиатор в процеса на комуникация.

Нека заедно да поставим началото на една успешна и резултатна 2019г! За записвания до 31.12 ние, от 1st Business Certificate, сме подготвили празнична отстъпка!

За повече информация относно предстоящото събитие, актуални промоции и подробна програма, можете да получите на +359 888 00 69 60 или на имейл: office@1bc.bg
Коледен комплимент от 1st Business Certificate!
Всеки избран от Вас курс до 31.12 е с отстъпка от 10%.

Попитайте ни и за коледните изненади при записване на повече от един участник!
Очакваме Ви на тел: + 359 888 00 69 60 или office@1bc.bg!
www.1bc.bg
През последните години фокусът на HR-отделa се измества все повече към удовлетвореността и ангажираността на служителите. Неминуемо промените се отразяват и в цялостния процес по подбор, анализ на кандидатури и наемане на хора. В днешно време ставаме свидетели на постепенното автоматизиране на голяма част от оперативните дейности, а роботизацията става все по-ключов фактор от ежедневие ни. Благодарение на иновативни софтуер решения, специалистите по човешки ресурси успяват да поставят фокус върху създаването на контакти, търсенето и комуникирането с потенциално нови служители.
Отиди на страница  1 2 3 4 5 6 7