изглед за печат
изпрати на приятел
Започнете летния сезон освежени от съвременните маркетингови тенденции!
Разберете какви стратегии използват големите пазарни брандове, за да станат световно известни!
И не на последно място- намерете нови приятели, с които да обмените опит и знания в процеса си на квалификация.

Обучението е подходящо за:
• начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област
• служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
• служители, решили да сменят отдела, в който работят;
• специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
• служители от различни нива, отговорни за разпространяване и утвърждаване на търговска марка.


Програма на обучението:

1. Основни характеристики на мркетинга
Предоставя се дефиниция на понятието; разглеждат стратегическия и оперативен
маркетинг, дава се информация за основните концепции и взаимообвързаността между потребностите и предлагането; разглежда се функционалното значение на пазарната ориентация.

2. Разбиране нa поведението на консуматорите
Разглеждат се моделите потребителско поведение и факторите, влияещи върху процеса
на покупка; видове пазарно поведение; фази на покупко- продажбения процес.

3. Установяване на пазарни сегменти и избор на целеви пазари
Дефиниция и критерии на пазарното сегментиране; сегментен профил на клиента;
определяне на целеви пазари. Методи за позициониране и възможностите за диференциране.

4. Проучване на пазара като информационен източник
Анализират се задачите на пазарното проучване и неговите видове, методи на
прилагане; разглеждат се процесът на проучване на пазарната средa и неговите фази. Проследяват се социо-културните зависимости и тенденции.

5. Инструменти на маркетинга
Стокова и асортиментна политика; жизнен цикъл на стоките; видове стокова политика.
Марката като възможност за диференциране.

6. Политика на договарянето
Ценова политика и нейните възможности; особени мерки при прилагането на ценовата
покитика. Кондиционна политика; финансиране на пласмента.

7. Дистрибуционна политика
Организация на пласмента; директен и индиректен пласмент; франчайзинг.

8. Комуникационна политика
Рекламата като метод на продажба- цели, обекти, бюджет; Sales Promotions; Personal
Selling; Маркетингов микс;

9. Управление на услугите
Особености при управлението на услугите; Оценка на качеството;

10. Маркетингов план
Елементи на маркетинговия план; пазарни анализи; Стратегии на маркетинговия микс;
Маркетингови резултати.

За въпроси и заявки за участие: + 359 888 00 69 60; office@1bc.bg
изглед за печат
изпрати на приятел
Планирахте ли вече лятната отпуска?
Какво ще кажете да отделите един уикенд от нея само за себе си, за да се запознаете с нови хора, да изпиете по чаша кафе (или няколко :) и да сертифицирате международно новите знания, които ще придобиете!
За традиционния летен уикенд по HR Management 1st Business Certificate Ви е подготвил приятелска атмосфера и достатъчно квалифицирана подготовка, за да бъдете няколко крачки по-близо до сбъдване на мечтите си!

Повече информация, както и подробна програма, можете да получите на office@1bc.bg или на тел:+ 359 888 00 69 60.
изглед за печат
изпрати на приятел
Бъдете съвременни и модерни!
Възползвайте се от дистанционна форма на обучение на модул „Управление на човешки ресурси”!

Имате възможност сами да определяте графика си на обучение, получавайки професионална консултация за всяко едно от предвидените практически упражнения!


Участниците ще се запознаят с най-важните аспекти в Управлението на човешките ресурси, начините за подбор на персонал, назначаване, мотивиране и развитие на служителите.

Основни теми в обученито:


- Въведение в теорията за организацията;
- Значение на формалните структури в предприятието;
- Приложение и значение в практиката на различните форми на координация;
- Набиране на персонал;
- Избор на персонал;
- Назначаване на пeрсонал – правни аспекти;
- Развитие на персонала;
- Мотивация и поведение;
- Инструменти на мениджмънта на човешки ресурси;
- Оценяване на персонала;
- Предприятието и неговото обкръжение;
- Фирмената комуникация – задача на ръководството;



Модулът е предназначен за:

начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област;
служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
служители, решили да сменят отдела, в който работят;
специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
мениджъри от различни нива, отговорни за набиране на хора и съставяне на екип.
Обучението е досъпно от всяка точка в страната и чужбина, където има Интернет свързаност!

Свържете се с нас за повече информация относно записване и подробна програма:
+359 888 00 69 60; office@1bc.bg
изглед за печат
изпрати на приятел
Започват записванията за второто за 2018г. издание на интензивното обучение по Маркетинг и бранд мениджмънт! След прекрасните отзиви от провелия се през февруари модул, с радост Ви каним да се присъедините към международно сертифицирание курисити на 1st Business Certificate!
Научете кой са съвременните начини за стратегическо и оперативно планиране в маркетинга, как да определите подходящата за бизнеса Ви аудитория и да изградите успешен и разпознаваем пазарен бранд!

Обучението е насочено към:

• начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област;
• служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
• служители, решили да сменят отдела, в който работят;
• специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
• служители от различни нива, отговорни за разпространяване и утвърждаване на търговска марка.

Лектор на събитието: гл.ас Елена Костадинова

За повече информация и пълна програма можете да се свържете с нас на +359 888 00 69 60 или на office@1bc.bg.

изглед за печат
изпрати на приятел
За всички, които имат желание за допълнителна квалификация, но нямат възможност да отделят време за присъствени курсове, специално разработеният дистанционен курс по "Маркетинг и бранд мениджмънт", предоставя пълна подкрепа от преподавател и международен сертификат!

1st Business Cetificate Bulgaria гарантира професионално обучение, съобразено изцяло с Вашето ежедневие. Без ограничения в достъпа и крайни срокове за завършване!
Обучението „Маркетинг и бранд мениджмънт” предоставя основополагащи знания за всички, които са решили да работят в сферата на маркетинг услугите.



Обучението е предназначено за:


- начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област;
- служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
- служители, решили да сменят отдела, в който работят;
- специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
- мениджъри от различни нива, отговорни за набиране на хора и съставяне на екип



Основни теми, застъпени в обучението:

- Основни характеристики на маркетинга;
- Консуматорското поведение;
- Определяне на пазарни сегменти и избор на целеви пазари;
- Пазарните проучвания като информационен източник;
- Инструменти на Маркетинга;
- Ценова политика и умения за договаряне;
- Дистрибуционна политика;
- Канали за комуникация;
- Управление на услугите;
- Маркетингов план. Стратегии на меркетинговия микс.



1st Business Certificate са бизнес обучения за повишаване на квалификацията, разработени от преподавателски екип на Виенския икономически университет.
Обученията на 1st Business Certificate са сертифицирани от TÜV и дават универсални, стандартизирани теоретични и практически познания.


Повече информация относно пълната програма на обучението, както и въпроси за протичането на курса, можете да се обърнете към нас на телефон: +359 888 00 6960 или на имейл: office@1bc.bg. Очакваме Ви!
изглед за печат
изпрати на приятел
Бонус дати за пролетното обучение на 1ВС- HR Management!
След празничните дни с удоволствие приветстваме всички желаещи да се включат в пролетното предложение на курса "Управление на човешки ресурси".

Програмата е предназначена за хора:
• начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област;
• служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
• служители, решили да сменят отдела, в който работят;
• специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
• мениджъри от различни нива, отговорни за набиране на хора и съставяне на екип.


Обучението по Управление на човешки ресурси е изцяло преведено на български език.
Не е необходима предварителна подготовка или тест, за да се включително.

Повече информация за обучението, както и пълна програма, можете да получите на тел:
+359 888 00 69 60 или на имейл:office@1bc.bg
изглед за печат
изпрати на приятел
Притежавате ли свой собствен бизнес? Или пък сте от хилядите навън, които от години планират да основат фирма? Безспорно е много приятно сам да си бъдеш шеф! Но всяка самостоятелност върви ръка за ръка със своите отговорности.
Редица собственици стартират бизнес и не след дълго разбират, че им липсват знания и умения, за да бъде предприятието им стабилно и печелившо.
Ние от 1st Business Certificate Ви предлагаме достъпно електронно обучение посредством което ще научите:

- Как да изградите правилната концепция за управление на своя бизнес;
- Какви са методите за изграждане на успешен стратегически мениджмънт;
- Как да анализирате пазарните и ресурсни подходи, така че бизнесът Ви да бъде печеливш;
- Как да планирате устойчиви стратегии на база конкуренцията около Вас;
- Какво представлява стойностно-базирания мениджмънт;
- Управление и оценка на ефективността;
- Създаване и проложение на балансирана карта.

Предоставяме Ви достъпна информация, разработена за неспециалисти и хора с неикономическо образование! Възползвайте се от удобството да учите навсякъде, където има интернет без ограничения в срока за завършване!
И, разбира се, в духа на 1st Business Certificate, подготвили сме международен сертификат за всички завършили курса!

Обадете ни се и попитайте повече за начина на записване и пълна програма на обучението: +359 888 00 69 60; office@1bc.bg Очакваме Ви!
изглед за печат
изпрати на приятел
Ефективното управление на човешките ресурси е способно да осигури изграждането на добра структурна организация, предоставяйки отговор на бизнес изискванията на деня.
В тази връзка на преден план излиза способността за управление на най-ценния ресурс- служителите.
Съществуват няколко функции в HR отдела, като специалистите могат да бъдат концентрирани в една или няколко от тях. В малките по размери предприятия не винаги има отделен служител, който да отговаря за персонала. При подобен варинат можем да постигнем добра ефективност в процесите, аутсорсвайки към външна компания.
Представяме Ви няколко ключови роли на служителя, отговорен за персонала на организацията. Или с други друми ще се опитаме да отговорим на вечния въпрос, какво прави HR-ът по цял ден :)
1. Подбор
Успехът на т.нар. рекрутъри или специалисти по подбор обикновено се измерва в броя на назначените служители и времето, което не небходимо са достигане до правилния човек.
За разлика от тях обаче назначеният специалист по човешки ресурси в една компания следва да изгради имидж за добра работодателска марка, рекламирайки атрактивно свободните позиции в компанията. И не само- проучването на източници, публикуането на обяви, селектирането на кандидати, интервюта и координация с преките мениджъри на отдели са част от задачите на повечето специалисти по подбор.

2. Безопосни условия на труд
Безопасността на работното място е важен фактор. Съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд всеки работодател е задължен да предостави подходяща среда на своите служите в процеса на извършване на ежедневните си задачи. Това е още една дейност, в която ключова роля има HR-ът. Освен ако един човек не извършва и двете функции, специалистите по човешки ресурси координират всички възникнали проблеми с трудови злополуки и обещетения заедно с ТРЗ-специалистът.

3. Изграждане на отношения работодател-служител
Спазване на установена за предприятието дисциплина, изграждане на чувство за лоялност, измерване и управление на удовлетвореността на служителите, тяхната ангажираност, както и разрешаването на конфликтни ситуации са константни дейности в отдела по Човешки ресурси. До тези специалисти можем да се допитаме и ако имаме проблем с някоя от клаузите на трудовия ни договор, желаем да разберем възможностите за израстване в компанията или пък ни се налага да напуснем.

4. Обучение и развитие
Голяма част от служителите, особено тези от поколение Y, които съставляват основната работна сила в нашата страна, обвързват работодателя с очаквания за развитие на техните умения.
Като неписано правилно е, че всеки работодател е длъжен да осигури начално обучение на новоназначените служители или работници, осигурявайки плавен преход към изградената организационна култура. В компаниите с повече отдели и персонал специалистите по Управление на човешки ресурси са ангажирани със задачата регулярно да проучват нагласите за развитие и изградените умения, поощрявайки амбициозните и утвърдени професионалисти към израстване в йерархията. По този начин освен създаването на лоялни поколения от служители компанията си гарантира и висококвалифициран персонал, отговарящ на нуждите на бизнеса.

Ако все още сте млад специалист в HR отдела или сте решили да изградите професионалната си кариера в тази област, научете за възможностите на сертифицирания бизнес модул на 1st Business Certificate по Управление на човешки ресурси (24-25 март).
Повече информация и пълна програма можете да получите на тел:0888 00 69 60; office@1bc.bg или на нашия уеб сайт: www.1bc.bg.
изглед за печат
изпрати на приятел
Скъпи приятели на HR обучението, от 1st Business Certificate Bulgaria с радост обявяваме, че възможността да се включите в пролетното обучение по Човешки ресурси, е вече активна!
За всички, които не успяха да запазят своето място през януари сме подготвили:

- интерактивност и практическа насоченост;
- решаване и дискутиране на множество казуси;
- възможност за събеседване и обмяна на опит;
- достъпно представена информация от експерти в областта на бизнес обученията;



Обучението е насочено към:

начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област;
служители, които имат нужда да актуализират знанията си;
служители, решили да сменят отдела, в който работят;
специалисти, които се нуждаят от международно сертифициране;
мениджъри от различни нива, отговорни за набиране на хора и съставяне на екип.


Повече информация, както и заявка за участие можете да направите на тел:359 888 00 69 60 или на имейл:office@1bc.bg.
Очакваме Ви!
изглед за печат
изпрати на приятел
За 1st Business Certificate радост да приветства новия преподавател по "Маркетинг и бранд мениджмънт"- гл.ас.Елена Костадинова.
Елена Костадинова е главен асистент в катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Университет за национално и световно стопанство“, притежава магистърска степен по „Международни икономически отношения“ със специализация „Управление на международни проекти“ и докторска степен по „Маркетинг“.
Елена преподава на български и на английски език дисциплините „Маркетингови изследвания“ и „Потребителско поведение“ и е изнасяла лекции във Виенския икономически университет и Висшето училище по икономика и право в Берлин.
Елена Костадинова е участвала като изследовател и консултант в множество национални и международни проекти, сред които такива в сферата на зеления маркетинг, маркетинга на нестопанските организации и дигиталния маркетинг. Също така е редактор към списанието Cogent Business & Management, издателство Taylor & Francis и е рецензент към редица международни научни издания.

Добре дошла в екипа на 1st Business Certificate!
Отиди на страница  1 2 3 4 5 6