изглед за печат
изпрати на приятел
Тенденциите в развитието на пазара и ориентирането му във все по-голяма степен към интересите на потребителите доведоха до ясно осъзнатата необходимост от маркетингови проучвания. В обучението по Маркетингмениджмънт на 1BC® ще научите как да използвате маркетинговия инструментариум, да планирате, координирате и контролирате всички бизнес дейности на актуалния и потенциален пазар.

Целеви групи
  • -начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област;
    -специалисти, които имат нужда да актуализират знанията си;
    -служители, решили да сменят отдела, в който работят или са ангажирани с допълнителни отговорности;
    -професионалисти, които се нуждаят от международно сертифициране.



Цели на обучението Маркетинг мениджмънт

Цел на семинара е участниците да усвоят компетенции, благодарение на които оперативно и стратегически да подпомагат Маркетинг мениджмънта, както и да придобият познания, които да им бъдат от полза в изпълнението на ежедневните ангажименти
Съдържание на обучението Маркетинг мениджмънт
  • Основи на маркетинга
    • Дефиниция на понятието маркетинг
    • Стратегически и оперативен маркетинг
    • Основни концепции в маркетинга
    • Значение на пазарната ориентация

  • Разбиране на потребителското поведение
    • Носители и роли в решенията
    • Модел на потребителското поведение
    • Фактори, влияещи на решението за покупка
    • Типове потребителско поведени
    • Процесът на покупка

  • Установяване на пазарни сегменти и избор на целеви пазар
    • Сегментиране на пазара
    • Критерии за сегментиране
    • Сегменти на потреблението
    • Определяне на целеви пазар
    • Оценка на пазарните сегменти
    • Позициониране и диференциране

  • Проучването на пазара като източник на информация
    • Задачи на пазарното проучване
    • Области на приложение
    • Методи на проучването
    • Развитие на въпросник
    • Процесът на проучване на пазара
    • Характеристики на доброто проучване
    • Проучване на пазара – "Advanced"

  • Маркетингови инструменти
    • Стокова и асортиментна политика
    • Ценова политика
    • Дистрибуционна политика
    • Комуникационна политика и реклама
    • Маркетинг - микс

  • Управление на услугите
    • Особености
    • Възприемане на качеството
    • Оценка на качеството на услугите

  • Бранд мениджмънт
    • Особености в бранд мениджмънта
    • Съблюдаване на качеството
    • Оценяване качеството на продукта
    • Маркетингов план
    • План на фирмата
    • Елементи на маркетинговия план


Международен Сертификат
Участието в обучението по Маркетинг мениджмънт се удостоверява, след успешно полагане на изпита, с международно признат сертификат. Всеки сертификат притежава уникален код на 1BC®, както и печат на ОЕЕС(Organisation for Economic Education, Evaluation and Certification) – гаранция за високото качество на обучението, както и за автентичността на сертификата.

За 1 ВС
Jessie de Haan, Мениджър Продажби в Radisson SAS Palais Hotel
"Като мениджър Продажби в Radisson SAS Palais Hotel за мен беше интересно, по време на маркетинг обучението да се запозная с приложението на маркетинговите инструменти в моя бранш. Добрата основа от маркетингови познания е всъщност много важна за всеки бранш. А семинарът по Маркетинг на 1BC® предлага оптимално know-how в работното ежедневие."