Тенденциите в развитието на пазара и ориентирането му във все по-голяма степен към интересите на потребителите доведоха до ясно осъзнатата необходимост от маркетингови проучвания. В обучението по Маркетингмениджмънт на 1BC® ще научите как да използвате маркетинговия инструментариум, да планирате, координирате и контролирате всички бизнес дейности на актуалния и потенциален пазар.
Целеви групи
- -начинаещи без опит, които желаят да изградят кариера в конкретна област;
-специалисти, които имат нужда да актуализират знанията си;
-служители, решили да сменят отдела, в който работят или са ангажирани с допълнителни отговорности;
-професионалисти, които се нуждаят от международно сертифициране.
Цели на обучението Маркетинг мениджмънт
Цел на семинара е участниците да усвоят компетенции, благодарение на които оперативно и стратегически да подпомагат Маркетинг мениджмънта, както и да придобият познания, които да им бъдат от полза в изпълнението на ежедневните ангажименти Съдържание на обучението Маркетинг мениджмънт
- Основи на маркетинга
- Дефиниция на понятието маркетинг
- Стратегически и оперативен маркетинг
- Основни концепции в маркетинга
- Значение на пазарната ориентация
- Разбиране на потребителското поведение
- Носители и роли в решенията
- Модел на потребителското поведение
- Фактори, влияещи на решението за покупка
- Типове потребителско поведени
- Процесът на покупка
- Установяване на пазарни сегменти и избор на целеви пазар
- Сегментиране на пазара
- Критерии за сегментиране
- Сегменти на потреблението
- Определяне на целеви пазар
- Оценка на пазарните сегменти
- Позициониране и диференциране
- Проучването на пазара като източник на информация
- Задачи на пазарното проучване
- Области на приложение
- Методи на проучването
- Развитие на въпросник
- Процесът на проучване на пазара
- Характеристики на доброто проучване
- Проучване на пазара – "Advanced"
- Маркетингови инструменти
- Стокова и асортиментна политика
- Ценова политика
- Дистрибуционна политика
- Комуникационна политика и реклама
- Маркетинг - микс
- Управление на услугите
- Особености
- Възприемане на качеството
- Оценка на качеството на услугите
- Бранд мениджмънт
- Особености в бранд мениджмънта
- Съблюдаване на качеството
- Оценяване качеството на продукта
- Маркетингов план
- План на фирмата
- Елементи на маркетинговия план
Международен Сертификат
Участието в обучението по Маркетинг мениджмънт се удостоверява, след успешно полагане на изпита, с международно признат сертификат. Всеки сертификат притежава уникален код на 1BC®, както и печат на ОЕЕС(Organisation for Economic Education, Evaluation and Certification) – гаранция за високото качество на обучението, както и за автентичността на сертификата.
За 1 ВС
Jessie de Haan, Мениджър Продажби в Radisson SAS Palais Hotel
"Като мениджър Продажби в Radisson SAS Palais Hotel за мен беше интересно, по време на маркетинг обучението да се запозная с приложението на маркетинговите инструменти в моя бранш. Добрата основа от маркетингови познания е всъщност много важна за всеки бранш. А семинарът по Маркетинг на 1BC® предлага оптимално know-how в работното ежедневие."
-специалисти, които имат нужда да актуализират знанията си;
-служители, решили да сменят отдела, в който работят или са ангажирани с допълнителни отговорности;
-професионалисти, които се нуждаят от международно сертифициране.
Съдържание на обучението Маркетинг мениджмънт
Международен Сертификат
Участието в обучението по Маркетинг мениджмънт се удостоверява, след успешно полагане на изпита, с международно признат сертификат. Всеки сертификат притежава уникален код на 1BC®, както и печат на ОЕЕС(Organisation for Economic Education, Evaluation and Certification) – гаранция за високото качество на обучението, както и за автентичността на сертификата.
За 1 ВС
Jessie de Haan, Мениджър Продажби в Radisson SAS Palais Hotel
- Основи на маркетинга
- Дефиниция на понятието маркетинг
- Стратегически и оперативен маркетинг
- Основни концепции в маркетинга
- Значение на пазарната ориентация
- Разбиране на потребителското поведение
- Носители и роли в решенията
- Модел на потребителското поведение
- Фактори, влияещи на решението за покупка
- Типове потребителско поведени
- Процесът на покупка
- Установяване на пазарни сегменти и избор на целеви пазар
- Сегментиране на пазара
- Критерии за сегментиране
- Сегменти на потреблението
- Определяне на целеви пазар
- Оценка на пазарните сегменти
- Позициониране и диференциране
- Проучването на пазара като източник на информация
- Задачи на пазарното проучване
- Области на приложение
- Методи на проучването
- Развитие на въпросник
- Процесът на проучване на пазара
- Характеристики на доброто проучване
- Проучване на пазара – "Advanced"
- Маркетингови инструменти
- Стокова и асортиментна политика
- Ценова политика
- Дистрибуционна политика
- Комуникационна политика и реклама
- Маркетинг - микс
- Управление на услугите
- Особености
- Възприемане на качеството
- Оценка на качеството на услугите
- Бранд мениджмънт
- Особености в бранд мениджмънта
- Съблюдаване на качеството
- Оценяване качеството на продукта
- Маркетингов план
- План на фирмата
- Елементи на маркетинговия план
Международен Сертификат
Участието в обучението по Маркетинг мениджмънт се удостоверява, след успешно полагане на изпита, с международно признат сертификат. Всеки сертификат притежава уникален код на 1BC®, както и печат на ОЕЕС(Organisation for Economic Education, Evaluation and Certification) – гаранция за високото качество на обучението, както и за автентичността на сертификата.
За 1 ВС
Jessie de Haan, Мениджър Продажби в Radisson SAS Palais Hotel
"Като мениджър Продажби в Radisson SAS Palais Hotel за мен беше интересно, по време на маркетинг обучението да се запозная с приложението на маркетинговите инструменти в моя бранш. Добрата основа от маркетингови познания е всъщност много важна за всеки бранш. А семинарът по Маркетинг на 1BC® предлага оптимално know-how в работното ежедневие."